Nabízíme kompletní zpracování účetnictví a daňové evidence pro živnostníky a menší i větší společnosti. Našimi klienty jsou jak poskytovatelé služeb, tak výrobní společnosti. V oblasti vedení účetnictví disponujeme více než dvacetiletou praxí.
K vedení účetnictví používáme účetní software POHODA, ABRA FlexiBee a Money S3.
Účtovat umíme i v programu Helios iNuvio a Microsoft Dynamics NAV.
V rámci vedení účetnictví nabízíme zpracování daňových přiznání k těmto daním:
- daň z přidané hodnoty (DPH) včetně kontrolního a souhrnného hlášení,
- daň z příjmů fyzických / právnických osob,
- daň silniční,
- daň z nemovitých věcí.
Daňová přiznání k dani z příjmů fyzických osob zpracováváme včetně přehledů pro OSVČ pro zdravotní pojišťovnu a správu sociálního zabezpečení.
Součástí nabídky našich služeb je také zpracování:
- cestovních náhrad včetně zahraničních cest,
- statistických výkazů pro Český statistický úřad,
- hlášení Intrastatu pro Celní správu ČR.
Na základě sepsané plné moci se postaráme o veškerá podání potřebných formulářů. Komunikaci s úřady rádi vyřídíme za Vás.
Naši klienti často využívají možnost archivace dokladů v online podobě se službou OneDrive, aby měli okamžitý přístup k veškerým dokladům. Ale vyhovíme Vám také v případě, kdy si budete přát dokumenty archivovat v tištěné podobě.
Výhodou kvalitně vedeného účetnictví je mimo jiné možnost mít kompletní přehled o finančním dění společnosti, proto Vám nabízíme reporting finančních výsledků na měsíční nebo čtvrtletní bázi.
Potřeby klienta jsou pro nás prioritou, rádi se přizpůsobíme Vašim požadavkům ohledně způsobu komunikace či formy účetních výstupů. Můžeme se setkat osobně nebo online, pokud jste zdaleka. Doklady si vyzvedneme nebo nám je předáte v elektronické podobě.
Pokud Vás naše služby zaujaly, neváhejte prosím vyplnit nezávazný poptávkový formulář.